Tratamente naturale antidepresie

90789564734Depresia te face să te simţi izolat şi neajutorat, lipsit de putere şi fără scăpare. Este important să lupţi cu ea de la primele simptome. Deşi pare de neînvins, ai la dispoziţie o mulţime de instrumente de luptă împotriva acestei tulburări. Schimbarea comportamentului tău – activitatea fizică, stilul de viaţă, și chiar și felul tău de a gândi – sunt toate tratamente naturale depresie.

Mai jos vă oferim câteva soluţii naturale împotriva depresiei. Sunt simple şi uşor de aplicat. Sfaturi, de bun simţ, pe care orice persoană le poate aplica.

46537474561. Crează-ţi o rutină zilnică

 Dacă eşti deprimat, ai nevoie de o rutină. Depresia înlătura structura din viața ta. Zilele îţi sunt plate şi uniforme. O zi pare că se topește în următoarea. Stabilirea unui program blând, de zi cu zi, te poate ajuta să te întorci înapoi la o viaţă împlinită.

correct2. Stabileşte-ţi obiective

Când eşti deprimat, s-ar putea să simţi că nu poţi realiza mai nimic. Asta te face să te simți lipsit de eficienţă şi învins. Învinge acest sentiment stabilindu-ţi obiective de zi cu zi pentru tine. Pentru început propuneţi să faci lucruri mici, cum ar fi a face câte un nou fel de mâncare în fiecare zi. Pe măsură ce începi să te simţi mai bine, poţi adăuga mai multe obiective provocatoare de zi cu zi.

54634657458583. Misca-ti corpul

Se cunoaşte ca activitatea fizică determina secreţia în organism a unor substanţe chimice numite endorfine. Aceştia sunt hormoni care ne generează, în plan psihic, o stare de bine, încredere şi împlinire. Nu întâmplător aceştia se numesc “hormonii fericirii”. Activitatea fizică regulată încuraja za creierului de a reveni la un mod pozitiv de abordare a vieţii. De cât de mult exerciţiu ai nevoie? Nu este nevoie să faceţi maratoane pentru a obţine un beneficiu. De mers pe jos doar de câteva ori pe săptămână te poate ajuta imens.

96785478384. Mănâncă regulat şi sănătos

Nu există nici o dietă magică care să vindece depresia, dar a începe prin a fi atent la ceea ce

mănânci este o idee foarte bună. Dacă depresia tinde să te facă să mânci prea mult, a-ţi exercita puterea de control asupra apetitului te va ajuta să te simţi mai bine. Mănâncă fructe şi legume proaspete. Evita mâncarea de tip fast food sau cea care conţine chimicale. Mesteca de 20-30 de ori fiecare dumicat şi fi

conştient de gustul mâncării. S-a demonstrat că alimentele ce conţin omega-3, acizi graşi – cum ar fi somonul şi tonul – şi acid folic – cum ar fi spanac şi avocado – ar putea ajuta la uşurarea depresie.

Evita cafeaua sau alimentele ce conţin cofeină. Aceasta reduce considerabil nivelul de serotonină. Nu în ultimul rând evita alcoolul. Oricât de tentantă ar părea uitarea problemelor cu ajutorul alcoolului, acesta nu face decât să vă agraveze depresia.

200140664-0015. Dormi suficient

Depresia aduce cu sine un cerc vicios extrem de periculos. Depresia te va împiedica să dormi suficient, să te odihneşti, iar lipsa somnului va agrava depresia. Ce se poate face în această situaţie? Începe prin a face câteva modificări stilului tău de viaţă. În primul rând retrage-te în dormitor în fiecare seară, la aceeaşi oră. Nu fi îngrijorat dacă nu adormi. Menţine zilnic aceasta rutină indiferent de rezultat. Scoate din dormitor orice sursă de distracţie: televizor, calculator etc. Rezistă tentaţiei de a te ridica din pat sau de a te angrena în diverse activităţi. În timp vei observa o îmbunătăţire a somnului.

6. Asumaţi responsabilități

Când eşti deprimat eşti tentat să te retragi din viaţa și să renunţi la responsabilităţile tale de acasă și de la locul de muncă. Rezistă acestei tentaţii. Asumarea responsabilităţilor de zi cu zi poate funcţiona ca un tratament natural antidepresie. Această abordare îţi va oferi un puternic sentiment de împlinire şi utilitate. Dacă nu sunteţi ocupaţi cu muncă sau scoală întreaga zi, vă puteţi umple restul timpului cu diverse activităţi de voluntariat.

634573684587. Reconsideră-ţi gândurile negative

În lupta împotriva depresiei, un mare efort este cel de reorganizare mentală – de schimbare a modul în care gândeşti şi abordezi realitatea. Când eşti deprimat, ai tendinţa să sari direct la cele mai sumbre concluzii. Data viitoare când te simţi groaznic, foloseşte-ţi logică ca un tratament antidepresie natural. Este posibil să te simţi respins, să simţi că eşti cea mai inutilă fiinţa etc, dar dacă eşti atent, vei constata că nu ai dovezi reale pentru asta. Este doar o deformare a modului de a te vedea pe tine însuţi, un simptom specific depresiei. Este nevoie de multă practică, dar în timp se poate modifica această atitudine mentală, înainte să se producă daune majore.

457896090 8. Meditează zilnic

Există studii care arata ca exerciţiile meditative cresc simţitor nivelul de serotonină în creier şi aduc o stare de calm şi relaxare. Stabileşte-ţi un program fix de practică. De exemplu meditează în fiecare dimineaţă şi seara câte 30 minute. Meditaţia nu presupune să faci lucruri complicate. Aşează-te într-o postură confortabilă, pe o pernă sau pe scaun, cu coloana dreaptă, şi urmăreşte-ţi respiraţia. Respira natural, fără niciun efort şi nu te îngrijora dacă, din când în când, îţi pierzi concentrarea. Refocalizeaza mintea asupra respiraţiei ori ce câte ori aceasta se pierde, Acest exerciţiu, simplu şi la îndemâna oricui, îţi va modifica substanţial modul de gândire.

84345247635899. Fă ceva nou

Când eşti deprimat, ești căzut ca într-o găleată. Forţează-te să faci ceva nou, diferit. Du-te la un muzeu, ia o carte carte și citeşte-o pe o bancă în parc, înscrie-te ca voluntar la o activitate socială sau du-te şi învaţă o limbă străină. Schimbările de comportament generează modificări chimice în creier. Experimentarea noului modifică nivelul de dopamină, care este asociat cu plăcere, bucuria și învățarea.

5634673410. Distrează-te

Dacă eşti deprimat, fă-ţi timp pentru lucrurile care îţi plac. Când nimic nu pare distractiv trebuie să fi conştient că trăieşti doar un simptom al depresiei. Continuă să cauţi ceva care să te amuze. E imposibil să nu găseşti. Oricât de ciudat ar putea părea, va trebui să lucrezi la distracţie. Uneori poţi să simţi că e o corvoadă să găseşti ceva care să te bucure. Continuă să mergi la film, continuă să mergi cu prietenii la cină.

Când eşti deprimat, îţi pierzi îndemânarea de a te bucura de viaţă. Asta va presupune un efort susţinut să reînveti să te bucuri de lucruri simple. Îţi va lua ceva timp, dar succesul va reprezenta dovada că ai depăşit depresia.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s